Idre, here we come.

Jag är så himla över lycklig nu, att julen har varit så fantastisk som den varit, det blev en hel del saker, (mer än förväntat) ar så tacksam för a l l t.
Det som hamnade i mina händer detta året är: fotoskrivare, systemkamera (sony) alla tillbehör fick jag också, pengar, mysig morgonrock, gosiga tofflor, sockor, färgade linser, presentkort på bio bland annat, jätte fina krämer från the bodyshop, sminkkurs, två färggalda klockor (knall grön och ljus blå), underbar svart plånbok, smycken, rolig vett och etiket bok, trisslotter ett stort tack måste jag säga! Är så oerhört tacksam!

IDag var vi och kikade på mellandagsreaan, och det är mänskligtortyr..Det är så mycket folk, inte ens roligt att gå runt...hitta två tröjor, dock inga rea varor..:(

Occh imorgon åker vi till Idre, är så otroligt taggad och glad, äntligen säger jag bara! Vi kommer ha underbart kul, 21 personer och galet roligt folk, vi kommer inte längta hem om jag säger så!

HA DET BÄST HÄR HEMMA!

(Lite bilder från julafton bla.)




Jag är så himla över lycklig nu, att julen har varit så fantastisk som den varit, det blev en hel del saker, (mer än förväntat) ar så tacksam för a l l t.
Det som hamnade i mina händer detta året är: fotoskrivare, systemkamera (sony) alla tillbehör fick jag också, pengar, mysig morgonrock, gosiga tofflor, sockor, färgade linser, presentkort på bio bland annat, jätte fina krämer från the bodyshop, sminkkurs, två färggalda klockor (knall grön och ljus blå), underbar svart plånbok, smycken, rolig vett och etiket bok, trisslotter ett stort tack måste jag säga! Är så oerhört tacksam!

IDag var vi och kikade på mellandagsreaan, och det är mänskligtortyr..Det är så mycket folk, inte ens roligt att gå runt...hitta två tröjor, dock inga rea varor..:(

Occh imorgon åker vi till Idre, är så otroligt taggad och glad, äntligen säger jag bara! Vi kommer ha underbart kul, 21 personer och galet roligt folk, vi kommer inte längta hem om jag säger så!

HA DET BÄST HÄR HEMMA!

(Lite bilder från julafton bla.)




Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback