mysdag.

Gårdagen var fantastiskt kul, som vanligt när jag umgås med mina charmtroll! När Pia och Fredrik kom hem fick vi skjuts hem till mig, där vi pratade med mamma ett tag, sen tog det inte lång tid innan Mattias kom. Då¨blev det massa prat med honom också..

Idag blir det julklappsinhandling med min prins, vi åker in till stan och fixar med allt, ska bli jätte mysigt ! 4 the moment är han på träning, sen åker vi! Ha en otroligt bra dag!

   

Gårdagen var fantastiskt kul, som vanligt när jag umgås med mina charmtroll! När Pia och Fredrik kom hem fick vi skjuts hem till mig, där vi pratade med mamma ett tag, sen tog det inte lång tid innan Mattias kom. Då¨blev det massa prat med honom också..

Idag blir det julklappsinhandling med min prins, vi åker in till stan och fixar med allt, ska bli jätte mysigt ! 4 the moment är han på träning, sen åker vi! Ha en otroligt bra dag!

   

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback