T som i Tisdag och Trött


Erika och Lisa


Ännu en dag är avklarad i sitt liv, det känns härligt härligt. En dag närme sin födelsedag och en dag närme tills jag åker till london, en dag närme tills jag och näst bästa personen i världen (Erika) åker till Mallorca ( eftersom min moster är klart bäst ) aja, jag kan fortsätta hur långt som helst, men innan jag somnar totalt tänkte jag bara dra en kort sammanfattning om denna "underbara" Tisdag.

Kan börja att säga att det har varit många känslor i luften idag.
Både positivt och negativt. Dagen började med uppgång kl 05;30 med en trött Lisa och en trött Mattias.
Dagen innebar museum med klassen, stan med klassen är alltid ett plus, men vem F*N kom på museum? världelöst..faktiskt (förlåt,men sant) Det blev först besök på postmuseumet, sen armémuseumet (som klart var snäppet bättre)
Sen bar det av att byta lite kläder till Therese som blev lite fel inköpt förra veckan.
Mötte sedan mammsen vid rådhuset för att sedan åka bil hem med henne, Mattias, Hanne och Frida.
För vi alla tjejer ska på jobbinterljuv, som gick åt skogen..en sak är säker, det är att jag ALDRIG tänker handla på coop (den mest otrevligast 60 + tanten jag någonsin sätt och hört på, usch, blä på henne)
Så något jobb blev det inte, men imorgon fortsätter interljuverna som säkert ska leda till något bra jobb.
Sedan blev det hockey match för grabbsen, och nu ligger jag här och är lika trött som jag alltid är och kommer alltid att vara. Imorgon blir det mys med en trött Mattias som måste vila från hockeyn, efter hans långa sjukdom.


Erika och Lisa


Ännu en dag är avklarad i sitt liv, det känns härligt härligt. En dag närme sin födelsedag och en dag närme tills jag åker till london, en dag närme tills jag och näst bästa personen i världen (Erika) åker till Mallorca ( eftersom min moster är klart bäst ) aja, jag kan fortsätta hur långt som helst, men innan jag somnar totalt tänkte jag bara dra en kort sammanfattning om denna "underbara" Tisdag.

Kan börja att säga att det har varit många känslor i luften idag.
Både positivt och negativt. Dagen började med uppgång kl 05;30 med en trött Lisa och en trött Mattias.
Dagen innebar museum med klassen, stan med klassen är alltid ett plus, men vem F*N kom på museum? världelöst..faktiskt (förlåt,men sant) Det blev först besök på postmuseumet, sen armémuseumet (som klart var snäppet bättre)
Sen bar det av att byta lite kläder till Therese som blev lite fel inköpt förra veckan.
Mötte sedan mammsen vid rådhuset för att sedan åka bil hem med henne, Mattias, Hanne och Frida.
För vi alla tjejer ska på jobbinterljuv, som gick åt skogen..en sak är säker, det är att jag ALDRIG tänker handla på coop (den mest otrevligast 60 + tanten jag någonsin sätt och hört på, usch, blä på henne)
Så något jobb blev det inte, men imorgon fortsätter interljuverna som säkert ska leda till något bra jobb.
Sedan blev det hockey match för grabbsen, och nu ligger jag här och är lika trött som jag alltid är och kommer alltid att vara. Imorgon blir det mys med en trött Mattias som måste vila från hockeyn, efter hans långa sjukdom.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Therese Ö:

så himla gulligt av dig att byta mina kläder! (:

2009-03-18 | 14:42:20
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/
Lisa:

det är hel lugnt babe :D

2009-03-18 | 18:28:16
Bloggadress: http://lisalindquist.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback