27 Maj

Skit seg dag har jag framför mig, inte i skolan för det kommer gå snabbt, men jag är allmänt seg idag och vill just nu bara gå och lägga mig. Känner mig febrig och jätte ont i magen. Desutom drömde jag mardröm inatt, så mycket sämn blev det inte.
Idag är det Jacquelines och Annies födelsedag, grattis till er två!!
Nu sitter jag på samhällslektion och skriver en debattartikel om att "Sverige borde gå med i valutauniomem och införa Euro" haha skit..kul. Men det måste göras så bit bara ihop. Nu måste jag fortsätta...

Skit seg dag har jag framför mig, inte i skolan för det kommer gå snabbt, men jag är allmänt seg idag och vill just nu bara gå och lägga mig. Känner mig febrig och jätte ont i magen. Desutom drömde jag mardröm inatt, så mycket sämn blev det inte.
Idag är det Jacquelines och Annies födelsedag, grattis till er två!!
Nu sitter jag på samhällslektion och skriver en debattartikel om att "Sverige borde gå med i valutauniomem och införa Euro" haha skit..kul. Men det måste göras så bit bara ihop. Nu måste jag fortsätta...

Follow on Bloglovin
Kommentarer
tessan:

kämpa på gumman! :)

2009-05-27 | 19:35:49
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback