klipp och sling

Nu är jag äntligen hemma. Blev gym ocg frisören idag. Blir alltid lika nöjd när jag har varit hos Malin, men dock blev slingorna inte lika blonda som jag ville ha dem. Så jag ska tillbaka imorgon och lägga in nya! Klippningen med dock grymt bra, mycket kort. Men bra! (axellångt ungefär)
Nu har jag varit ute och mött Mattias en snabbis, kom nyss hem! Känns som denna dag bara fluttit förbi! Nu ska jag ju snart lägga mig för tusan!
Nu är jag äntligen hemma. Blev gym ocg frisören idag. Blir alltid lika nöjd när jag har varit hos Malin, men dock blev slingorna inte lika blonda som jag ville ha dem. Så jag ska tillbaka imorgon och lägga in nya! Klippningen med dock grymt bra, mycket kort. Men bra! (axellångt ungefär)
Nu har jag varit ute och mött Mattias en snabbis, kom nyss hem! Känns som denna dag bara fluttit förbi! Nu ska jag ju snart lägga mig för tusan!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback