ut på sjön

Nu har Mattias precis åkt här ifrån, och jag håller på att klä på mig för att åka ut på sjön med familjen och Lindstén, vi ska ut till Utö och äta lite lunch, längtar som tusan, längtar hur mycket som hlest efter båt säsongen!
Närvi har kommit hem ifrån sjön, så ska jag och Matte gymma lite sedan får man sätta igång att plugga lite också! Nu ska jag kila iväg!

Nu har Mattias precis åkt här ifrån, och jag håller på att klä på mig för att åka ut på sjön med familjen och Lindstén, vi ska ut till Utö och äta lite lunch, längtar som tusan, längtar hur mycket som hlest efter båt säsongen!
Närvi har kommit hem ifrån sjön, så ska jag och Matte gymma lite sedan får man sätta igång att plugga lite också! Nu ska jag kila iväg!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback