brun med sol.

jadu, vad har man och säga en sån här trist och regnig Måndag? Inte mycket måste jag säga..men men man har alltid någon på hjärtat! eller? Idag blev det skola i vanlig order, 9.30 - 16.10 och därefter blev det första bussen hem för att fixa i ordning lite käk till mig och Erika! mums säger jag bara. Men det tog inte lång tid innan vi var ute och pawerwalka med vovvarna. Därefter blev det en skön och njuutbar solning uppe i centrum, och nu sitter jag i rummet och väntar på att min älskade ska komma hem. Imorgon blir det skola 11.30 - 15.10 puss på dig!


jadu, vad har man och säga en sån här trist och regnig Måndag? Inte mycket måste jag säga..men men man har alltid någon på hjärtat! eller? Idag blev det skola i vanlig order, 9.30 - 16.10 och därefter blev det första bussen hem för att fixa i ordning lite käk till mig och Erika! mums säger jag bara. Men det tog inte lång tid innan vi var ute och pawerwalka med vovvarna. Därefter blev det en skön och njuutbar solning uppe i centrum, och nu sitter jag i rummet och väntar på att min älskade ska komma hem. Imorgon blir det skola 11.30 - 15.10 puss på dig!


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback