*gäsp gäsp*

Det är en allmän seg dag idag tycker jag, ingen tyska i morse --> sovmorgon. Dagen började med Matematik b + Samhälle b (har ett arbete som samarbetar med både kurserna) Därefter blev det lunch (lasagne) hm, smaken är som baken = delad. Längtar tills man får käka lite hemma!
Efter lunch hade vi naturkunskap b prov, gick utmärkt! Senare blev det skolfotografering, det gick absolut mer än sämst! USCH för henne som tog..

Nu har vi samhälle b, jag och Emma sitter och jobbar på våran enkät, den kommer bli supér!
Längtar tills vi får åka hem eftersom jag ska vara med Bella+Erika, Emma kanske hÄnkar också, hoppas) Jag tänkte fota dem idag för mitt arbete, toppen kul ju! Det bästa av av hela dagen är ju att Johan kommer hem efter 4 veckor resa, skit najs. Du är välkommen hem brorsan!

Nej nu måste jag arbeta=bra framtid med min prins! Love!
Det är en allmän seg dag idag tycker jag, ingen tyska i morse --> sovmorgon. Dagen började med Matematik b + Samhälle b (har ett arbete som samarbetar med både kurserna) Därefter blev det lunch (lasagne) hm, smaken är som baken = delad. Längtar tills man får käka lite hemma!
Efter lunch hade vi naturkunskap b prov, gick utmärkt! Senare blev det skolfotografering, det gick absolut mer än sämst! USCH för henne som tog..

Nu har vi samhälle b, jag och Emma sitter och jobbar på våran enkät, den kommer bli supér!
Längtar tills vi får åka hem eftersom jag ska vara med Bella+Erika, Emma kanske hÄnkar också, hoppas) Jag tänkte fota dem idag för mitt arbete, toppen kul ju! Det bästa av av hela dagen är ju att Johan kommer hem efter 4 veckor resa, skit najs. Du är välkommen hem brorsan!

Nej nu måste jag arbeta=bra framtid med min prins! Love!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
HANNA:

jo, allt e bra med mej :D gör du?

2009-10-08 | 16:44:58
Bloggadress: http://honhannah.blogg.se/
ღ Sabine:

skönt med sovmorgon :)

2009-10-08 | 17:19:28
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback