CONGRATZ..

..världens bästa Adam lyckades ta sitt körkort idag, stora gratulationer till dig! Man möttes av en rejält lycklig kille när man öppnade dörren, det var nämligen "lilla" Adam som stod och knackade på dörren tillsammans med "lilla" Jesper. Åh vilken känsla det är att skaffa körkort, man förstår inte förens man skaffat det, visst?

Samtidigt körde min prins upp för backen för att hålla mig sällis när jag var hemma sjuk alldeles själv, vilken kille säger jag bara, massa kärlek till dig grabben. Vi låg och kollade top modell och tyra banks show, sen hade mammasen fixat ordning lite mat. Nu sitter jag här själv igen, tänkte ta en promenad med hundarna sen krypa ner i sängen och invänta dagens "efterlyst" avsnitt. Så, så ser dagens planer ut. Tjingeling


..världens bästa Adam lyckades ta sitt körkort idag, stora gratulationer till dig! Man möttes av en rejält lycklig kille när man öppnade dörren, det var nämligen "lilla" Adam som stod och knackade på dörren tillsammans med "lilla" Jesper. Åh vilken känsla det är att skaffa körkort, man förstår inte förens man skaffat det, visst?

Samtidigt körde min prins upp för backen för att hålla mig sällis när jag var hemma sjuk alldeles själv, vilken kille säger jag bara, massa kärlek till dig grabben. Vi låg och kollade top modell och tyra banks show, sen hade mammasen fixat ordning lite mat. Nu sitter jag här själv igen, tänkte ta en promenad med hundarna sen krypa ner i sängen och invänta dagens "efterlyst" avsnitt. Så, så ser dagens planer ut. Tjingeling


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback