Sleep tight

Efter att ha varit hemma hos prinsen och hjälpt honom med matematiken så har jag äntligen kommit i säng. Jag har hunnit kolla på efterlyst, och just nu kollar jag på Sandhamn, haha vilket skratt-retande program, men men man ska inte klaga, det är väll...kreativt skapande (?) Jag har även beslutat mig att stanna hemma imorgon för att vila ut, och försöka kurera mig lite, för jag orkar inte mer..jag måste helt enkelt bli frisk! Jag ska göra lite skolarbeten också, sen blir det en massa vila och äta medicin, roligt? NEJ! Kan även tillägga att jag inte kommer få träffa Rebeccorna imorgon heller, vet inte hur jag ska ta mig igen det, men det löser vi!

Nej nu verkar det som att Wille vill att jag ska stänga av eftersom han gfägkgd lägger sig på bärbara..Vi dlapwefb höres imorgon. SOVGOTT!

          
Efter att ha varit hemma hos prinsen och hjälpt honom med matematiken så har jag äntligen kommit i säng. Jag har hunnit kolla på efterlyst, och just nu kollar jag på Sandhamn, haha vilket skratt-retande program, men men man ska inte klaga, det är väll...kreativt skapande (?) Jag har även beslutat mig att stanna hemma imorgon för att vila ut, och försöka kurera mig lite, för jag orkar inte mer..jag måste helt enkelt bli frisk! Jag ska göra lite skolarbeten också, sen blir det en massa vila och äta medicin, roligt? NEJ! Kan även tillägga att jag inte kommer få träffa Rebeccorna imorgon heller, vet inte hur jag ska ta mig igen det, men det löser vi!

Nej nu verkar det som att Wille vill att jag ska stänga av eftersom han gfägkgd lägger sig på bärbara..Vi dlapwefb höres imorgon. SOVGOTT!

          
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback