<3

ååååh, hittade världens finaste låt på spotify. Sök på "Paula DeAnda - Roll the credits" Den var fruktansvärt bra, men hittade inte någon bra version på youtube, så då får det va.
Haninge gick kanon men är helt slut känner jag, ska snart hoppa ner i badet för jag fryser, rent ut sagt, ihjäl. Sen ska jag lägga mig i min varma säng och kolla på "Into The Wild" som jag började titta på igår kväll, men det tog inte lång tid innan jag somna om man säger så. Får se hur långt jag hinner titta idag, innan sömnen vill in i kroppen.

Kommer ställa klockan på 7.30 och sen springa ut med hundarna och sen ska vi packa bilen full med människor, hundar, bagage och ett glatt humör för det ska bli riktigt mysigt att åka iväg och umgås med släkt och vänner nu några dagar framöver. Men nu orkar jag inte skriva så mycket mer för jag har inget mer att berätta.
ååååh, hittade världens finaste låt på spotify. Sök på "Paula DeAnda - Roll the credits" Den var fruktansvärt bra, men hittade inte någon bra version på youtube, så då får det va.
Haninge gick kanon men är helt slut känner jag, ska snart hoppa ner i badet för jag fryser, rent ut sagt, ihjäl. Sen ska jag lägga mig i min varma säng och kolla på "Into The Wild" som jag började titta på igår kväll, men det tog inte lång tid innan jag somna om man säger så. Får se hur långt jag hinner titta idag, innan sömnen vill in i kroppen.

Kommer ställa klockan på 7.30 och sen springa ut med hundarna och sen ska vi packa bilen full med människor, hundar, bagage och ett glatt humör för det ska bli riktigt mysigt att åka iväg och umgås med släkt och vänner nu några dagar framöver. Men nu orkar jag inte skriva så mycket mer för jag har inget mer att berätta.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback