Ramundberget

ä n t l i g e n, åker vi iväg! Idag bär det av mot en härlig skidhelg med underbara människor. Ska bli så himla skönt. OCh på söndag när jag kommer hem fyller min älskling 18 år. Känns lite surt att komma hem vid 23.00 på söndag, men vi får fira hela natten lång bara du och jag! (jag älskar dig Mattias).
Nu ska jag packa ihop det sista, och sen bär det av mot Erika och därefter blir det åkning i 9 timmar (kommer ruttna, men jag överlever väl det också, haha)

Trevlighelg alla! Speciellt till Mattias!

ä n t l i g e n, åker vi iväg! Idag bär det av mot en härlig skidhelg med underbara människor. Ska bli så himla skönt. OCh på söndag när jag kommer hem fyller min älskling 18 år. Känns lite surt att komma hem vid 23.00 på söndag, men vi får fira hela natten lång bara du och jag! (jag älskar dig Mattias).
Nu ska jag packa ihop det sista, och sen bär det av mot Erika och därefter blir det åkning i 9 timmar (kommer ruttna, men jag överlever väl det också, haha)

Trevlighelg alla! Speciellt till Mattias!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback