härlig dag




Som sagt, jag Adam och Jesper tillbringade dagen tillsammans, det blev en lång promenad och tv tittande, och därefter åkte vi upp till kvarnängen där vi mötte min älskade Linda! 
Erika och jag har börjar planera 18 års kalaset idag också eftersom det bara är 5 dagar kvar tills vi ska ha kalaset! :D 

Imorgon blir det toeri plugg och matte plugg som tar över! Sen blir det bara att ta det lugnt och längta till måndag, wooohoooo! 



Som sagt, jag Adam och Jesper tillbringade dagen tillsammans, det blev en lång promenad och tv tittande, och därefter åkte vi upp till kvarnängen där vi mötte min älskade Linda! 
Erika och jag har börjar planera 18 års kalaset idag också eftersom det bara är 5 dagar kvar tills vi ska ha kalaset! :D 

Imorgon blir det toeri plugg och matte plugg som tar över! Sen blir det bara att ta det lugnt och längta till måndag, wooohoooo! 
Follow on Bloglovin
Kommentarer
MATS:

Ha en härlig helg tjejen.Kram Mats

2010-03-31 | 20:02:52


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback