SAW VI 3D

Då vart det att köra Simon till tumba sen körde vi därifrån till heron, det gick kanon bra. Filmen var iofs ganska halv knackig, jag vill se mer "hopppa-till-av-rädsla-scener" och Saw filmerna är mest äckliga pga allt blod. Men efter filmen körde vi raka vägen hem så vi skulle kunna hinna se PH reprisen. Så nu är jag och Lisa hemma hos Lisa och ska snart krypa ner i sängen och mysa.

Imorgon blir det skolan, sen umgås med Tessan och därefter blir det hockey. Älskar fredagar. Sovgott

Då vart det att köra Simon till tumba sen körde vi därifrån till heron, det gick kanon bra. Filmen var iofs ganska halv knackig, jag vill se mer "hopppa-till-av-rädsla-scener" och Saw filmerna är mest äckliga pga allt blod. Men efter filmen körde vi raka vägen hem så vi skulle kunna hinna se PH reprisen. Så nu är jag och Lisa hemma hos Lisa och ska snart krypa ner i sängen och mysa.

Imorgon blir det skolan, sen umgås med Tessan och därefter blir det hockey. Älskar fredagar. Sovgott

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback