Sova är överskattat...

...har jag kommit på. Har nog inte släckt lampan före klockan 05.00 på hela helgen och jag känner nu att det kommer bli problem med att sova inatt. Men jag ska straxt stänga av datorn för att ge sömnen ett försök.
Idag blev det hockey och sen bjöd vi Tessan på middag här hemma, det var super-duper gott kan jag bara säga.
Därefter blev det bara mys och jag har även hunnit duscha och kolla igenom veckans planer. Det ser tomt ut, men det fylls på under morgondagen.

Sleep tight.
...har jag kommit på. Har nog inte släckt lampan före klockan 05.00 på hela helgen och jag känner nu att det kommer bli problem med att sova inatt. Men jag ska straxt stänga av datorn för att ge sömnen ett försök.
Idag blev det hockey och sen bjöd vi Tessan på middag här hemma, det var super-duper gott kan jag bara säga.
Därefter blev det bara mys och jag har även hunnit duscha och kolla igenom veckans planer. Det ser tomt ut, men det fylls på under morgondagen.

Sleep tight.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback