Monday morning

Sov hela 8,5 timmar, det är ovanligt för att vara jag och vara på en vardag..:O Det var skönt må jag säga, jag var riktigt utvilad när larmet ringde måste jag säga.

Nu har vi foto b lektion, och idag bestämde vi oss för att bara dega och sätta igång imorgon, det får man göra ibland! Det är lång dag idag, 08.15-15.00. Efter skolan blir det att åka till sats i haninge för att träna, sen hem och rå plugga på religions provet...panik! Men det kommer gå kanon bra så det är bara att tänka så! Nu slutar vi snart så nu ska jag och Frida kila iväg. Vi höres!

Sov hela 8,5 timmar, det är ovanligt för att vara jag och vara på en vardag..:O Det var skönt må jag säga, jag var riktigt utvilad när larmet ringde måste jag säga.

Nu har vi foto b lektion, och idag bestämde vi oss för att bara dega och sätta igång imorgon, det får man göra ibland! Det är lång dag idag, 08.15-15.00. Efter skolan blir det att åka till sats i haninge för att träna, sen hem och rå plugga på religions provet...panik! Men det kommer gå kanon bra så det är bara att tänka så! Nu slutar vi snart så nu ska jag och Frida kila iväg. Vi höres!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback