Paradise hotell

Har varit hemma hos Lisa ett tag, handlat lite middag till familjen och sen har vi även hunnit prata igenom allt som har hänt nu när jag varit borta. Ska snart ner och fixa maten, sen efter det ska jag åka och plocka upp Jonah för att titta på paradise hotell. Sen blir det ishallen och kolla när AJ spelar. 

            
V ä r l d e n s  f i n a s t e  v ä n
Har varit hemma hos Lisa ett tag, handlat lite middag till familjen och sen har vi även hunnit prata igenom allt som har hänt nu när jag varit borta. Ska snart ner och fixa maten, sen efter det ska jag åka och plocka upp Jonah för att titta på paradise hotell. Sen blir det ishallen och kolla när AJ spelar. 

            
V ä r l d e n s  f i n a s t e  v ä n
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback