Sun(ny)day

Som sagt, dagen började inte speciellt bra. Men allt började bli bättre och bättre när jag fick träffa mina älskade tjejer. Vi åkte och handlade lite, pratade om morgon dagen sen chillade vi mest.

Nu sitter jag på Lisa´s rum och beundrar "vår" nya säng som hon har införskaffat! 180 bred, och precis lagom till hennes fin fina rum. Jag har dammsugit hela lägenheten, Anna har diskat och Lisa har fan i mig bara gått runt och klagat. haha. Men nu är lägenheten fin fin och Anna står och steker köttet som jag har fixat så bra. Senare blir det att åka och mötta Gillen ett tag, sen hem och sova med min prinsessa.

Men nu ska jag springa och duka. Ha det bäst´


( v ä r l d e n s   b ä s t a   v ä n )
Som sagt, dagen började inte speciellt bra. Men allt började bli bättre och bättre när jag fick träffa mina älskade tjejer. Vi åkte och handlade lite, pratade om morgon dagen sen chillade vi mest.

Nu sitter jag på Lisa´s rum och beundrar "vår" nya säng som hon har införskaffat! 180 bred, och precis lagom till hennes fin fina rum. Jag har dammsugit hela lägenheten, Anna har diskat och Lisa har fan i mig bara gått runt och klagat. haha. Men nu är lägenheten fin fin och Anna står och steker köttet som jag har fixat så bra. Senare blir det att åka och mötta Gillen ett tag, sen hem och sova med min prinsessa.

Men nu ska jag springa och duka. Ha det bäst´


( v ä r l d e n s   b ä s t a   v ä n )
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback