Födelsedag!

Wie. Idag blir jag hela 19 år, inget märkvärdigt, men ändå en födelsedag som födelsedag. Idag är det ett år sen jag gick med ett leende på läpparna hela dagen och var så stolt att just jag, lilla jag har blivit "gammal" och blev även myndig. Idag har det gått ett år sedan den dagen, och jag har inte märkt en skillnad.

Idag började dagen även helt upp och ner. Mattias försvann till jobbet (ingen skillnad) men jag var hur pigg som helst, fjärillarna bubblade i magen på mig, precis som man var liten (yngre) då man låtsats sov när alla kom in och sjöng. Så jag hade svårt att somna om efter att Mattias försvann. Men efter mycket om och men gick jag in i min sovkoma och sov ett par timmar till. Eftersom pappa är i sälen och Johan har flyttat hem till Andreas så var det mamma som fick stå för fin sången idag. Haha...Jag må hon leva, jag må hon leva, grattis gumman, aja nu kilar jag iväg till jobbet. Hahah aa hejdå på dig också mamma. Så där låg jag, helt själv på min födelsedag (har aldrig hänt innan eftersom jag alltid fyllt år på lov eller helger) Sen är jag ledig från skolan på tisdagar också....Så jag spenderade min första timmar som 19 åring helt själv, åt frukost själv, titta tv själv, duschade själv, pratade för mig själv osv (haha, synd om mig) Sen var jag ute på promenad med hundarna, knatade hem till min älskade Fia, hon fick mig på idag-fyller-jag-år känsla. Därefter knatade jag hem, fixade mig och stressade även till och från. Mamma kom hem från jobbet vid 12, då hoppade vi in i bilen och hämtade upp Fialutta och körde in till stan och hade en tjej dag med skratt, mat och jag kom även hem med en studentklänning....WEI!

Nej nu plingade det på dörren. Måste kila. Mamma, jag, Mattias, Solo och Fia ska ha middag här hemma. Så nu blir det mys, tv och spelkväll. Ha det! :D
Wie. Idag blir jag hela 19 år, inget märkvärdigt, men ändå en födelsedag som födelsedag. Idag är det ett år sen jag gick med ett leende på läpparna hela dagen och var så stolt att just jag, lilla jag har blivit "gammal" och blev även myndig. Idag har det gått ett år sedan den dagen, och jag har inte märkt en skillnad.

Idag började dagen även helt upp och ner. Mattias försvann till jobbet (ingen skillnad) men jag var hur pigg som helst, fjärillarna bubblade i magen på mig, precis som man var liten (yngre) då man låtsats sov när alla kom in och sjöng. Så jag hade svårt att somna om efter att Mattias försvann. Men efter mycket om och men gick jag in i min sovkoma och sov ett par timmar till. Eftersom pappa är i sälen och Johan har flyttat hem till Andreas så var det mamma som fick stå för fin sången idag. Haha...Jag må hon leva, jag må hon leva, grattis gumman, aja nu kilar jag iväg till jobbet. Hahah aa hejdå på dig också mamma. Så där låg jag, helt själv på min födelsedag (har aldrig hänt innan eftersom jag alltid fyllt år på lov eller helger) Sen är jag ledig från skolan på tisdagar också....Så jag spenderade min första timmar som 19 åring helt själv, åt frukost själv, titta tv själv, duschade själv, pratade för mig själv osv (haha, synd om mig) Sen var jag ute på promenad med hundarna, knatade hem till min älskade Fia, hon fick mig på idag-fyller-jag-år känsla. Därefter knatade jag hem, fixade mig och stressade även till och från. Mamma kom hem från jobbet vid 12, då hoppade vi in i bilen och hämtade upp Fialutta och körde in till stan och hade en tjej dag med skratt, mat och jag kom även hem med en studentklänning....WEI!

Nej nu plingade det på dörren. Måste kila. Mamma, jag, Mattias, Solo och Fia ska ha middag här hemma. Så nu blir det mys, tv och spelkväll. Ha det! :D
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback