6,5 TIMME KVAR



Då är vi brudar på g. Nu är allt packat (eller vad vi tror iallafall, men vi kommer säkert glömt hälften) Nu sitter alla brudar inne på facebook chatten och har en check lista. - har du packat det? JA. -Vi får absolut inte glömma hårfön. Ja ni vet säkert vad vi menar, vi är tjejer som ska på roadtrip. Det kommer bli kaos.

Detta fick jag nyss från Fia, tillåt mig att dö lite av skratt först, hur jävla länge tror du vi ska vara borta:
trosor, strumpor, en kofta, en tjocktröja,
högklackade, converze, fyra klänningar,
massa linnen och t-shirtar, jeans, två shorts,
strumpbyxor, smink, plattång, hårspray,
tandborste men kom på att jag ska borsta dom imorgon bitti så får ta fram den då,
två kavajer/jackor, skinnjacka, smycken
tror det är allt
kanske

Och detta är Tessans packlista:

jag har: två långbyxor, jeansshorts, långklänning,
lite t-shirts och toppar, regnjacka, stövlar,
converse, ballerina, trosor, strumpor, plåster,
sax, myggspray, nagellacknagellacksbortagningsmedel,
tandkräm, tandborste, kamera, dator, mobilladdare,
skinnjacka, körkort, bankomatkort, smink, deo, parfym,
tops, smycken, kilklackar, väska,


Själv har jag absolut ingenting med mig, men nu får det bli ändring på det så slipper jag låna av alla andra, haha!
Vi åker imorgon klockan 06.00, som det ser ut nu, men det kan sluta med att vi fortfarande är i nynäs klockan 10 på morgonen eller kvällen till och med. Vi åker till götet och kommer hem på söndag. Ska träffa massa kompisar, festa, liseberg och massa shopping. Kommer bli galet kul.

När vi kommer hem söndag kväll blir det till att fortsätta flytten. Har så in i bomben med grejor, känns som det aldrig kommer ta slut. Sen är det dax att packa till nästa resa, för på söndag när vi kommer hem är det endast en vecka kvar tills jag och Tessan åker till bulgarien så det är nästan bara hem och vända.

Men nu måste jag fortsätta packa så jag blir klar någon gång. Vi hörs när vi hörs. WOWOOWOO



Då är vi brudar på g. Nu är allt packat (eller vad vi tror iallafall, men vi kommer säkert glömt hälften) Nu sitter alla brudar inne på facebook chatten och har en check lista. - har du packat det? JA. -Vi får absolut inte glömma hårfön. Ja ni vet säkert vad vi menar, vi är tjejer som ska på roadtrip. Det kommer bli kaos.

Detta fick jag nyss från Fia, tillåt mig att dö lite av skratt först, hur jävla länge tror du vi ska vara borta:
trosor, strumpor, en kofta, en tjocktröja,
högklackade, converze, fyra klänningar,
massa linnen och t-shirtar, jeans, två shorts,
strumpbyxor, smink, plattång, hårspray,
tandborste men kom på att jag ska borsta dom imorgon bitti så får ta fram den då,
två kavajer/jackor, skinnjacka, smycken
tror det är allt
kanske

Och detta är Tessans packlista:

jag har: två långbyxor, jeansshorts, långklänning,
lite t-shirts och toppar, regnjacka, stövlar,
converse, ballerina, trosor, strumpor, plåster,
sax, myggspray, nagellacknagellacksbortagningsmedel,
tandkräm, tandborste, kamera, dator, mobilladdare,
skinnjacka, körkort, bankomatkort, smink, deo, parfym,
tops, smycken, kilklackar, väska,


Själv har jag absolut ingenting med mig, men nu får det bli ändring på det så slipper jag låna av alla andra, haha!
Vi åker imorgon klockan 06.00, som det ser ut nu, men det kan sluta med att vi fortfarande är i nynäs klockan 10 på morgonen eller kvällen till och med. Vi åker till götet och kommer hem på söndag. Ska träffa massa kompisar, festa, liseberg och massa shopping. Kommer bli galet kul.

När vi kommer hem söndag kväll blir det till att fortsätta flytten. Har så in i bomben med grejor, känns som det aldrig kommer ta slut. Sen är det dax att packa till nästa resa, för på söndag när vi kommer hem är det endast en vecka kvar tills jag och Tessan åker till bulgarien så det är nästan bara hem och vända.

Men nu måste jag fortsätta packa så jag blir klar någon gång. Vi hörs när vi hörs. WOWOOWOO

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback