VÄRLDENS SÄMSTA MORGON

Visst, vissa dagar kan vara sämre än andra när man precis har vaknat. Men denna morgon har varit fullständig kaaaaaaos. Jag vaknar upp med grov hosta och ont i halsen, faaan vad thaaack paow. Tänkte inte mer på det utan gick upp och fixa mig och sen heytellade jag lite med Jed som också skulle in mot stan och jobba så jag skulle hämta honom 11.25, han har inte kommit ut ur lägenheten förens 11.35 och då var det brådis eftersom jag skulle lämna honom vid berga. Jag kör som en tok, det är kaos på motorvägen. Efter ett tag blinkar bensinmätaren, tanken är heeelt tom. Jag känner i uppförsbacken att bilen nästan rullar bakåt istället för framåt så vi bad en bön och hoppades på att vi båda kunde komma till jobbet. Efter att jag släppt jed var det brådis. Jag var tvungen och tanka och komma till jobbet på 10 minuter. Jag testar att ringa pappa, han svarar inte. Ville få tag på honom eftersom jag inte ville tanka fel drivmedel i får äckliga hyrbil. Väl framme vid macken så vet jag fortfarande inte vad jag ska tanka för något men det behövde jag ju ändå inte veta eftersom jag inte får upp äckel tanklocket. Så jag står där i 15 minuter och ilskan kommer mer och mer. Jag ville spotta på den, slänga iväg den (nej glömde, jag den satt ju fast så jag kunde ju inte det) efter lite våld fick jag ut halva tanklocket, men resten satt kvar i hålet. JAG VAR SKOGSTOKIG. Jag tänkte att nu kommer jag behöva betala den här bilen när jag lämnar in den igen, äckliga hyrbil. Så 12.15 kör jag till Toyotas verkstad så dom ska fixa locket. Det visade sig att locket hade låsts så det gick inte att få upp den. AS STRESSAD väntar jag på att dom ska fixa skiten. Väl klara, kör jag till macken och inser när jag tankat klart att mitt kort var borta. HUR GÖR JAG NU. Jag hade endast 80 kronor kontant och jag tankade för 150 kronor, haha. Dem var snälla så jag fick det för 80 kronor om jag lovade att komma tillbaka och tanka någon annan dag. Väl framme på jobbet, då kan jag andas ut. Och det första jag ser på jobbet är mitt kort som ligger i personalrummet. UUUUNDERBARA DAG. Fast nu kan det bara bli bättre, vilket är väldigt positivt.

Efter jobbet ska jag träffa paow, vi ska fota. Sen får vi se vad som händer. Ciaaaao!

Visst, vissa dagar kan vara sämre än andra när man precis har vaknat. Men denna morgon har varit fullständig kaaaaaaos. Jag vaknar upp med grov hosta och ont i halsen, faaan vad thaaack paow. Tänkte inte mer på det utan gick upp och fixa mig och sen heytellade jag lite med Jed som också skulle in mot stan och jobba så jag skulle hämta honom 11.25, han har inte kommit ut ur lägenheten förens 11.35 och då var det brådis eftersom jag skulle lämna honom vid berga. Jag kör som en tok, det är kaos på motorvägen. Efter ett tag blinkar bensinmätaren, tanken är heeelt tom. Jag känner i uppförsbacken att bilen nästan rullar bakåt istället för framåt så vi bad en bön och hoppades på att vi båda kunde komma till jobbet. Efter att jag släppt jed var det brådis. Jag var tvungen och tanka och komma till jobbet på 10 minuter. Jag testar att ringa pappa, han svarar inte. Ville få tag på honom eftersom jag inte ville tanka fel drivmedel i får äckliga hyrbil. Väl framme vid macken så vet jag fortfarande inte vad jag ska tanka för något men det behövde jag ju ändå inte veta eftersom jag inte får upp äckel tanklocket. Så jag står där i 15 minuter och ilskan kommer mer och mer. Jag ville spotta på den, slänga iväg den (nej glömde, jag den satt ju fast så jag kunde ju inte det) efter lite våld fick jag ut halva tanklocket, men resten satt kvar i hålet. JAG VAR SKOGSTOKIG. Jag tänkte att nu kommer jag behöva betala den här bilen när jag lämnar in den igen, äckliga hyrbil. Så 12.15 kör jag till Toyotas verkstad så dom ska fixa locket. Det visade sig att locket hade låsts så det gick inte att få upp den. AS STRESSAD väntar jag på att dom ska fixa skiten. Väl klara, kör jag till macken och inser när jag tankat klart att mitt kort var borta. HUR GÖR JAG NU. Jag hade endast 80 kronor kontant och jag tankade för 150 kronor, haha. Dem var snälla så jag fick det för 80 kronor om jag lovade att komma tillbaka och tanka någon annan dag. Väl framme på jobbet, då kan jag andas ut. Och det första jag ser på jobbet är mitt kort som ligger i personalrummet. UUUUNDERBARA DAG. Fast nu kan det bara bli bättre, vilket är väldigt positivt.

Efter jobbet ska jag träffa paow, vi ska fota. Sen får vi se vad som händer. Ciaaaao!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback