2 cool 4 school

*gäsp* *gäsp* En vanlig replik när man precis kommit till skolan. Fast idag ska jag inte klaga lika mycket, dagen innefattar bara 2 korta lektioner och sen är det slut för dagen. När jag kommer hem måste jag jobba på projektarbetet, psykologin och svenska c, sen ska jag packa ihop allting och bege mig till haninge för träning.

Har inte speciellt mycket att säga faktiskt (fast det har jag nästan aldrig) så jag tänkte att jag avslutar nu.


Jag och bästavän sommaren 2008.

*gäsp* *gäsp* En vanlig replik när man precis kommit till skolan. Fast idag ska jag inte klaga lika mycket, dagen innefattar bara 2 korta lektioner och sen är det slut för dagen. När jag kommer hem måste jag jobba på projektarbetet, psykologin och svenska c, sen ska jag packa ihop allting och bege mig till haninge för träning.

Har inte speciellt mycket att säga faktiskt (fast det har jag nästan aldrig) så jag tänkte att jag avslutar nu.


Jag och bästavän sommaren 2008.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback