Dör lite

Gick upp för 20 min sen och jag längtar redan tillbaka till sängen. MEn nu är det jobb på schemat! Vill tacka alla för igår, hade sjukt kul. Men planerna var om jag orkade efter jobbet att dra ut, men haha blir nog sängen hela kvällen. Mötte så många sköna människor idag som skulle ut idag igen, men äsch, det kommer fler tillfällen. Kanske går ut nykter, ingen som vet hur Lisas planer blir. Imorgon kommer alla tjejer hem från gotland och jag längtar. Ska sova i nynäs några dagar från och med imorgon. Usch, längtar längtar inte!! FAst snart är det över!

Men nu måste jag skynda, ha en bra dag så hös vi!!



Gick upp för 20 min sen och jag längtar redan tillbaka till sängen. MEn nu är det jobb på schemat! Vill tacka alla för igår, hade sjukt kul. Men planerna var om jag orkade efter jobbet att dra ut, men haha blir nog sängen hela kvällen. Mötte så många sköna människor idag som skulle ut idag igen, men äsch, det kommer fler tillfällen. Kanske går ut nykter, ingen som vet hur Lisas planer blir. Imorgon kommer alla tjejer hem från gotland och jag längtar. Ska sova i nynäs några dagar från och med imorgon. Usch, längtar längtar inte!! FAst snart är det över!

Men nu måste jag skynda, ha en bra dag så hös vi!!



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback