BB

Blev en slapp, depp, mys-dag med Carro. Vi låg i varsin soffa och bara deppa och funderade på vad vi ska göra i våra liv, och båda var väldigt överens om att studenten var den bääästa dagen i våra liv. Vi började nästan gråta och vi vill beställa hem en tidmaskin så vi kan uppleva det om och om igen "tårarna är nära nu" haha.

Och det blev nyss ändrade planer som vanligt! Skulle få huset fullt med folk för att kolla BB finalen men det blev ändrade planer och nu ligger jag och halvsover. Fast jag ska ta mig i kragen och gå och ta en dusch. Sen är det tillåtet att sova :)

Imorgon, som sagt, är det jobb mellan 11-16, ska bli så kul att träffa tjejerna igen, känns som en evighet sen.
Efter jobbet ska jag träffa Tessan och sen blir det bio på heron city. Inte heeeelt fel dag :D

Nu är pausen slut så nu ska jag kolla BB igen. Hörs imorgon!


Ta mig tillbaka till den absolut bästa dagen i mitt liv










Blev en slapp, depp, mys-dag med Carro. Vi låg i varsin soffa och bara deppa och funderade på vad vi ska göra i våra liv, och båda var väldigt överens om att studenten var den bääästa dagen i våra liv. Vi började nästan gråta och vi vill beställa hem en tidmaskin så vi kan uppleva det om och om igen "tårarna är nära nu" haha.

Och det blev nyss ändrade planer som vanligt! Skulle få huset fullt med folk för att kolla BB finalen men det blev ändrade planer och nu ligger jag och halvsover. Fast jag ska ta mig i kragen och gå och ta en dusch. Sen är det tillåtet att sova :)

Imorgon, som sagt, är det jobb mellan 11-16, ska bli så kul att träffa tjejerna igen, känns som en evighet sen.
Efter jobbet ska jag träffa Tessan och sen blir det bio på heron city. Inte heeeelt fel dag :D

Nu är pausen slut så nu ska jag kolla BB igen. Hörs imorgon!


Ta mig tillbaka till den absolut bästa dagen i mitt liv










Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback