Lets get it started.



Då var helgen på ingång och jag är mer än taggad på den här helgen. Den kommer bli super, och då menar jag verkligen super-duper.

Mattias stack till jobbet vid 6 och därefter hade jag jätte svårt att somna om, men tillslut somnade jag om och vaknade vid 9.50 av att min käre bror ringer och väcker mig. Så vi bestämde att jag ska hämta han vid tåget, sen tar vi oss mot nynäs. Jag ska fixa min mina inbjudningskort till studenten, sen blir det att tagga inför en galen utgång med de bästa tjejerna.

Imorgon ska jag, Tessan och Fia vara med på mamma och pappas rockkväll där det dyker upp uppåt 100 personer så vi får nog en hel del att göra. Sen ska jag möta upp Mattias och alla hans grabbs och fira dem.

Ska fixa till mig lite, sen ta mig mot stationen. Ha det bra.




Love 2 you my love.








Då var helgen på ingång och jag är mer än taggad på den här helgen. Den kommer bli super, och då menar jag verkligen super-duper.

Mattias stack till jobbet vid 6 och därefter hade jag jätte svårt att somna om, men tillslut somnade jag om och vaknade vid 9.50 av att min käre bror ringer och väcker mig. Så vi bestämde att jag ska hämta han vid tåget, sen tar vi oss mot nynäs. Jag ska fixa min mina inbjudningskort till studenten, sen blir det att tagga inför en galen utgång med de bästa tjejerna.

Imorgon ska jag, Tessan och Fia vara med på mamma och pappas rockkväll där det dyker upp uppåt 100 personer så vi får nog en hel del att göra. Sen ska jag möta upp Mattias och alla hans grabbs och fira dem.

Ska fixa till mig lite, sen ta mig mot stationen. Ha det bra.




Love 2 you my love.






Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback