Wednesday

Härliga onsdag, eller? Molnen ligger tjock på himlen och det är 4,8 grader ute. Vad är det frågan om? Vad har vi människor gjort för fel för att förtjäna allt detta? Men det passar utmärkt med en kall dag i skolan eftersom mina fina vänner skiner upp dagarna åt mig.

Gårdagen blev lite förändrad. Det blev dock mys med Mia och Anna, eller mys och mys, det blev deeptalk som bara vi kan ha. Därefter åkte jag hem och la mig i sängen, utan min prins (men han kommer idag istället) men jag fick mysigt sällskap av min hund Wille the man. DEt tackar man aldrig nej till, eller jo, ibland, när han står vid dörren klockan 5.00 och vill gå ut. Men det händer inte speciellt ofta längre, men idag gjorde det.

Nu har jag precis sminkat mig, och ska snart välja kläder för dagen, och sen åker jag upp till skolan för att ha grafisk kommunikation, geografi, religion b och filosofi. Men vi har slutuppgift i alla dem ämnena så kanske jobbar hemma istället.

Nej nu ska jag kila iväg. Ha en bra dag.


Gårdagens jag.


Härliga onsdag, eller? Molnen ligger tjock på himlen och det är 4,8 grader ute. Vad är det frågan om? Vad har vi människor gjort för fel för att förtjäna allt detta? Men det passar utmärkt med en kall dag i skolan eftersom mina fina vänner skiner upp dagarna åt mig.

Gårdagen blev lite förändrad. Det blev dock mys med Mia och Anna, eller mys och mys, det blev deeptalk som bara vi kan ha. Därefter åkte jag hem och la mig i sängen, utan min prins (men han kommer idag istället) men jag fick mysigt sällskap av min hund Wille the man. DEt tackar man aldrig nej till, eller jo, ibland, när han står vid dörren klockan 5.00 och vill gå ut. Men det händer inte speciellt ofta längre, men idag gjorde det.

Nu har jag precis sminkat mig, och ska snart välja kläder för dagen, och sen åker jag upp till skolan för att ha grafisk kommunikation, geografi, religion b och filosofi. Men vi har slutuppgift i alla dem ämnena så kanske jobbar hemma istället.

Nej nu ska jag kila iväg. Ha en bra dag.


Gårdagens jag.


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback