Löööördag

Jag har försökt att blogga från mobilen i ipad, men det har helt slutat funka, och fråga mig inte varför! Så nu är jag på datorn och tänkte bara skriva några ord. Gårdagen var mysig. Träffade Julia i gamla stan, sen åkte vi hem till henne i sumpan och sen mötte vi hela gänget på ett litet hak precis vid julia. Därefter blev jag lite trött och kände att sömnen lockade mer än det andra så jag hoppade på tuben hem och kollade film. Idag, nu, blir det att bege sig ner till nynäs och möta Benny för lite hockey. Därefter blir det lite fest med hela gänget (Benny, Melvin, Fisk, Mia och Paow) mysmysmysmys. Sen får vi se hur kvällen slutar, men vi har en plan, och det är en god bit på väg, Hörs imoooorgon!
Jag har försökt att blogga från mobilen i ipad, men det har helt slutat funka, och fråga mig inte varför! Så nu är jag på datorn och tänkte bara skriva några ord. Gårdagen var mysig. Träffade Julia i gamla stan, sen åkte vi hem till henne i sumpan och sen mötte vi hela gänget på ett litet hak precis vid julia. Därefter blev jag lite trött och kände att sömnen lockade mer än det andra så jag hoppade på tuben hem och kollade film. Idag, nu, blir det att bege sig ner till nynäs och möta Benny för lite hockey. Därefter blir det lite fest med hela gänget (Benny, Melvin, Fisk, Mia och Paow) mysmysmysmys. Sen får vi se hur kvällen slutar, men vi har en plan, och det är en god bit på väg, Hörs imoooorgon!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback