Mot Sthlm

Då var vi på g hem, eller det har vi varit i några timmar. Känns sjukt trist att åka hem igen!

Gårdagen var kanon. God mat och sjukt rolig spelkväll.

Klockan ringde straxt efter 8 imorse och då blev det duschen och sen frukost. Sen satt vi i bilen halv 10 ungefär och vi åkte förbi Falun för 30 minuter sen ungefär!

När vi kommer hem ska jag bara packa upp och sen ska jag köra hem Fia till nynäs och då ska jag träffa Markus och Melvin.

Imorgon är det fredag och då får vi se hur kvällen slutar.

Då var vi på g hem, eller det har vi varit i några timmar. Känns sjukt trist att åka hem igen!

Gårdagen var kanon. God mat och sjukt rolig spelkväll.

Klockan ringde straxt efter 8 imorse och då blev det duschen och sen frukost. Sen satt vi i bilen halv 10 ungefär och vi åkte förbi Falun för 30 minuter sen ungefär!

När vi kommer hem ska jag bara packa upp och sen ska jag köra hem Fia till nynäs och då ska jag träffa Markus och Melvin.

Imorgon är det fredag och då får vi se hur kvällen slutar.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback