Godnatt

Då var alla hjärtans dag över, 2 bad. Det ända som verkligen gjorde mig extra glad idag var när den ända mannen i mitt liv, pappa, och min fantastiska mamma överraska mig med massa pengar och en gigantisk ros. Det tackar vi för. Jag älskar er & det ända som fattades idag var mina älskade bröder. Ni skulle vara perfekta idag.

Jobbet rullade på, snabbt och enkalt. Ska precis släcka lampan tänkte jag och försöka sova i god tid, är fruktansvärt trött.

Sovgott älskade ni.

Då var alla hjärtans dag över, 2 bad. Det ända som verkligen gjorde mig extra glad idag var när den ända mannen i mitt liv, pappa, och min fantastiska mamma överraska mig med massa pengar och en gigantisk ros. Det tackar vi för. Jag älskar er & det ända som fattades idag var mina älskade bröder. Ni skulle vara perfekta idag.

Jobbet rullade på, snabbt och enkalt. Ska precis släcka lampan tänkte jag och försöka sova i god tid, är fruktansvärt trött.

Sovgott älskade ni.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback