Mot jobbet

Klockan är några minuter i 07.00 och jag har nog inte varit så här trött på riktigt länge...tycker personligen väldigt synd om mig själv! Haha

Kryssningen var bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv, jävlar vad vi hade roligt!! Lite sömn och två dagar av krök gör att man är en aning trött idag. Men vad gör det? Jag är på g till jobbet så snart piggnar jag till!

Moa är hemma hos mig, mysfaktor på högnivå. Så igår efter kryssningen åkte jg och Benny hem till mig där Moa väntade. Lite senare kom även Melvin och Hampus och gjorde oss sällskap! Lagade mat och prata. Mys! Men runt 12 var jag så trött så då kröp jag ner!

Är iallafall på tuben nu, tcentralen och ska byta till blåa nu så jag är väldigt tidig men hellre det :)

HA DET

Klockan är några minuter i 07.00 och jag har nog inte varit så här trött på riktigt länge...tycker personligen väldigt synd om mig själv! Haha

Kryssningen var bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv, jävlar vad vi hade roligt!! Lite sömn och två dagar av krök gör att man är en aning trött idag. Men vad gör det? Jag är på g till jobbet så snart piggnar jag till!

Moa är hemma hos mig, mysfaktor på högnivå. Så igår efter kryssningen åkte jg och Benny hem till mig där Moa väntade. Lite senare kom även Melvin och Hampus och gjorde oss sällskap! Lagade mat och prata. Mys! Men runt 12 var jag så trött så då kröp jag ner!

Är iallafall på tuben nu, tcentralen och ska byta till blåa nu så jag är väldigt tidig men hellre det :)

HA DET

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback