Härliga måndag.

Vaknade runt halv 11 imorse, välbehövligt kan man ju säga. Mamma och hundarna kom in, gosigt. Drog mig lite, sen var det bara att kliva upp. Fixade till mig lite fort och sen hoppade vi på tunnelbanan till Rådhuset, hem till lägenheten. Allt är utrivet och elektrikerna var där och fixade, det kommer bli så grymt. Det kan jag lova. Längtar väldigt mycket tills det är klart.

Nu ska jag ner i tvättstugan, sen gå ut och gå en långpromenad med hundarna sen kommer Nicole hit, vi ska laga godmiddag, dricka lite vin sen blir det bio. Grym måndag helt enkelt.

Vaknade runt halv 11 imorse, välbehövligt kan man ju säga. Mamma och hundarna kom in, gosigt. Drog mig lite, sen var det bara att kliva upp. Fixade till mig lite fort och sen hoppade vi på tunnelbanan till Rådhuset, hem till lägenheten. Allt är utrivet och elektrikerna var där och fixade, det kommer bli så grymt. Det kan jag lova. Längtar väldigt mycket tills det är klart.

Nu ska jag ner i tvättstugan, sen gå ut och gå en långpromenad med hundarna sen kommer Nicole hit, vi ska laga godmiddag, dricka lite vin sen blir det bio. Grym måndag helt enkelt.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback