Hipp hipp hurra

till Erika som fyllde 20 år i fredags, stort stort grattis i efterskott gumman. Hoppas verkligen vi ses snart

avslutningsbalen i 9an


det här var dem absolut bästa tiderna i mitt liv


mallorca 2009








sälen 2008






sälen 2009






allt möjligt
kungsberget




romme




roadtrip


min as lill rumpa på äventyr med Erika






jadu Titti, vi får nog stoppa bilderna där. Det finns oängligt med bilder genom alla våra år ihop. Grattis ännu en gång. & slänger in lite tanker till din twinie, jonis, stort grattis till dig också :D
till Erika som fyllde 20 år i fredags, stort stort grattis i efterskott gumman. Hoppas verkligen vi ses snart

avslutningsbalen i 9an


det här var dem absolut bästa tiderna i mitt liv


mallorca 2009








sälen 2008






sälen 2009






allt möjligt
kungsberget




romme




roadtrip


min as lill rumpa på äventyr med Erika






jadu Titti, vi får nog stoppa bilderna där. Det finns oängligt med bilder genom alla våra år ihop. Grattis ännu en gång. & slänger in lite tanker till din twinie, jonis, stort grattis till dig också :D
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback