130823

Då var det fredag, igen? Så snabbt tiden kommer och går - det är skrämmande! Sov hos mamma och pappa i natt så är på väg från Kungsholmen mot liljeholmen, H&M. Idag är det jobb till 18 ungefär. Sen får jag se om det blir hockey, AIK-Skellefteå. Beror lite på när jag kommer från jobbet. Får se vad vi har för planer efter. Fredrik pratade om Åkersberga. Men det tackar jag jätte fint nej tack till. Kanske hakar till oktoberfest med
Louise och Robin. Vi får helt enkelt se. Ha en fin dag mina fina fans!

Då var det fredag, igen? Så snabbt tiden kommer och går - det är skrämmande! Sov hos mamma och pappa i natt så är på väg från Kungsholmen mot liljeholmen, H&M. Idag är det jobb till 18 ungefär. Sen får jag se om det blir hockey, AIK-Skellefteå. Beror lite på när jag kommer från jobbet. Får se vad vi har för planer efter. Fredrik pratade om Åkersberga. Men det tackar jag jätte fint nej tack till. Kanske hakar till oktoberfest med
Louise och Robin. Vi får helt enkelt se. Ha en fin dag mina fina fans!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback