Pysslar

Nu efter en god lunch & promenad har jag intagit datorn & telefon igen. Inte så många samtal nu efter lunch heller så jag pysslar lite för att få lite ordning på receptionen. Efter jobb blir det hemgång till mamma & pappa, mys mys mys. Älskar att komma "hem" och mysa med familj & hundar. 

Som alla säkert vet älskar jag musik, så kommer lägga ut låtarna som går på repeat just nu. hehe kul 
 
Nu efter en god lunch & promenad har jag intagit datorn & telefon igen. Inte så många samtal nu efter lunch heller så jag pysslar lite för att få lite ordning på receptionen. Efter jobb blir det hemgång till mamma & pappa, mys mys mys. Älskar att komma "hem" och mysa med familj & hundar. 

Som alla säkert vet älskar jag musik, så kommer lägga ut låtarna som går på repeat just nu. hehe kul 
 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback