<3

Dålig update, again. Men har varit väldigt väldigt och återigen väldigt mycket på sista. Saknar min tjejor i Malmö och njuter samtidigt så gott här i huvudstaden.

Kan inte riktigt berätta vad som hänt på sista tiden eftersom det hänt så mycket och inte lyckats skriva här på ett tag. Men lägenheten blir super bra och avslutar min kurs i malmö snart så det är skönt.

Nu blir det film: "The Bling Ring"
Dålig update, again. Men har varit väldigt väldigt och återigen väldigt mycket på sista. Saknar min tjejor i Malmö och njuter samtidigt så gott här i huvudstaden.

Kan inte riktigt berätta vad som hänt på sista tiden eftersom det hänt så mycket och inte lyckats skriva här på ett tag. Men lägenheten blir super bra och avslutar min kurs i malmö snart så det är skönt.

Nu blir det film: "The Bling Ring"
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback