Söndag

Natten för min del har varit väldigt kort. Halsen blir tjockare och tjockare och öronen börjar värka nu. Det ända som blivit bättre är förkylningen som avtagit lite.

Har varit vaken sen 05, kokat te och vridit och vänt mig. Var på Ica när dom öppnade vid 07 för att handla mer strepsil och vicks blå. Efter arg ha druckit min tredje tekopp så kryper jag ner igen framför Nyhetsmorgon. Det är såna här dagar man önskar att man inte bodde ensam. Det är inte roligt & jag tycker verkligen synd om mig själv :(



Natten för min del har varit väldigt kort. Halsen blir tjockare och tjockare och öronen börjar värka nu. Det ända som blivit bättre är förkylningen som avtagit lite.

Har varit vaken sen 05, kokat te och vridit och vänt mig. Var på Ica när dom öppnade vid 07 för att handla mer strepsil och vicks blå. Efter arg ha druckit min tredje tekopp så kryper jag ner igen framför Nyhetsmorgon. Det är såna här dagar man önskar att man inte bodde ensam. Det är inte roligt & jag tycker verkligen synd om mig själv :(



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback