Måndag

Ja men då var det måndag igen då. Fast för mig gör det inte särskilt mycket då jag var på jobbet redan igår. 

Blev 7 timmar igår där allt gick till förberedelser till idag. Tiden flög förbi och efter det blev det middag hos mamma och pappa innan jag begav mig hem. Väl hemma blev det ett långt bad med bubbelskum, ljus och mysiga låtar. 

Nybäddade sängen kallade och jag fick ordentligt med sömn innan klockan ringde. Är på jobbet nu och det kommer bli en spännande dag. Ha en bra dag! 




Ja men då var det måndag igen då. Fast för mig gör det inte särskilt mycket då jag var på jobbet redan igår. 

Blev 7 timmar igår där allt gick till förberedelser till idag. Tiden flög förbi och efter det blev det middag hos mamma och pappa innan jag begav mig hem. Väl hemma blev det ett långt bad med bubbelskum, ljus och mysiga låtar. 

Nybäddade sängen kallade och jag fick ordentligt med sömn innan klockan ringde. Är på jobbet nu och det kommer bli en spännande dag. Ha en bra dag! 




Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback