Mr Postman



Det började för någon månad sen, då reklam dök ner i brevlådan trots min "ej reklam skylt" står stort och tydligt på dörren. Mer och mer reklam och mer och mer ilska. Men en dag såg jag att reklambladen innehöll fina hälsningar till mig. Jag fick mig ett rejält skratt och nu kommer det då och då små hälsningar. Detta är dagens hälsning. Det finaste kärleksbrev jag någonsin fått, det ända också :-D #vemärdu #mrpostman #princecharming



Det började för någon månad sen, då reklam dök ner i brevlådan trots min "ej reklam skylt" står stort och tydligt på dörren. Mer och mer reklam och mer och mer ilska. Men en dag såg jag att reklambladen innehöll fina hälsningar till mig. Jag fick mig ett rejält skratt och nu kommer det då och då små hälsningar. Detta är dagens hälsning. Det finaste kärleksbrev jag någonsin fått, det ända också :-D #vemärdu #mrpostman #princecharming

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback