Onsdag

Ännu en dag avbockad. Lite skrämmande hur fort tiden flyger förbi. Jobbet gick bara bra. Gick från kontoret vid 18.00 och då begav jag mig mot nya tele2 arena där vi skulle äta på Nordens största olearys, jag, Louise, David och Cilla! Mys.

Men plikten kallade, mot tvärbanan för att åka norr över. Missade tunnelbanan så testade tvärbanan och är just nu i Alvik och fryser lite. Snart hemma. Snart efterlyst. 



Ännu en dag avbockad. Lite skrämmande hur fort tiden flyger förbi. Jobbet gick bara bra. Gick från kontoret vid 18.00 och då begav jag mig mot nya tele2 arena där vi skulle äta på Nordens största olearys, jag, Louise, David och Cilla! Mys.

Men plikten kallade, mot tvärbanan för att åka norr över. Missade tunnelbanan så testade tvärbanan och är just nu i Alvik och fryser lite. Snart hemma. Snart efterlyst. 



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback