Tiesto - Red lights.

Nytvättad bil, fredag, entrecote, rödvin, barn, imorgon älsklingens födelsedag, utgång, sovmorgon. Ja detta är lite av min vardag. Det ska bli underbart att gå dricka lite skumpa och känna ledighet i helgen. En av dom finaste människorna i mitt liv fyller år imorgon. Vilket självklart leder till utgång och champagne. Lyyyycka!!! 

Nytvättad bil, hämta barn på skolan och mathandling. Livet är alldeles underbart nu.

Maja och jag ligger i soffan och kollar leta dance medan Johan och Jakob är nere och spelar biljard. Ska testa nya biosalongen efter LD. Sen ska jag njuta fullt ut av att klockan inte ringer imorgon!!! #lycka 






Nytvättad bil, fredag, entrecote, rödvin, barn, imorgon älsklingens födelsedag, utgång, sovmorgon. Ja detta är lite av min vardag. Det ska bli underbart att gå dricka lite skumpa och känna ledighet i helgen. En av dom finaste människorna i mitt liv fyller år imorgon. Vilket självklart leder till utgång och champagne. Lyyyycka!!! 

Nytvättad bil, hämta barn på skolan och mathandling. Livet är alldeles underbart nu.

Maja och jag ligger i soffan och kollar leta dance medan Johan och Jakob är nere och spelar biljard. Ska testa nya biosalongen efter LD. Sen ska jag njuta fullt ut av att klockan inte ringer imorgon!!! #lycka 






Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback