Är detta ens bra för kroppen?

Så här tidigt trodde jag aldrig att jag skulle röra mig på gatorna.....nykter på väg till jobbet. Trodde aldrig jag skulle befinna mig på jobbet före Adam. Men snart möter jag upp Xantippa och då känns det mycket bättre. 

Fördelen att börja tidigt är ju att man kan röra sig hem tidigt, förmodligen. Ni som inte känner mig vet nog inte vilken morgontrött människa ni har här. Det kryper i kroppen på mig just nu haha. Vill sova. 

Ha en bra dag. 


Så här tidigt trodde jag aldrig att jag skulle röra mig på gatorna.....nykter på väg till jobbet. Trodde aldrig jag skulle befinna mig på jobbet före Adam. Men snart möter jag upp Xantippa och då känns det mycket bättre. 

Fördelen att börja tidigt är ju att man kan röra sig hem tidigt, förmodligen. Ni som inte känner mig vet nog inte vilken morgontrött människa ni har här. Det kryper i kroppen på mig just nu haha. Vill sova. 

Ha en bra dag. 


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback