17/4

Trycket har äntligen släppt från magen, Matematikprovet är över ännu en gång. Alltid lika spänd efter!
Men nu ska jag släppa det och tänka på att det är helg, äntligen! Min helg ska jag spendera med Mattias, Erika, Philip och Frida. Idag blir det middag med Mattias hemma hos mig, sen blir det bara att slappa och sova. Skit härligt. Första helgen på länge som jag inte har något planerat, bara vara med Matte!

Trycket har äntligen släppt från magen, Matematikprovet är över ännu en gång. Alltid lika spänd efter!
Men nu ska jag släppa det och tänka på att det är helg, äntligen! Min helg ska jag spendera med Mattias, Erika, Philip och Frida. Idag blir det middag med Mattias hemma hos mig, sen blir det bara att slappa och sova. Skit härligt. Första helgen på länge som jag inte har något planerat, bara vara med Matte!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback