april april

1 april idag, 4 dagar kvar tills jag fyller år, och 6 dagar kvar till jag åker till London med hela familjen (längtar)
Vem ska man lura idag då? har tre stycken som jag vet, som jag har tänkt ut rikitgt länge, (hoppas det går igenom bara) Gick precis upp ur sängen, och ska snart börja fixa mig lite smått till skolan, sen ska jag köra och hämta Erika sedan till skolan. Idag ska jag övningsköra med körskola vid 5, sen blir det lång promenad med Erika eftersom vädret är helt underbart, sen sover min prins här ikväll.
Jag älskar dig Mattias



1 april idag, 4 dagar kvar tills jag fyller år, och 6 dagar kvar till jag åker till London med hela familjen (längtar)
Vem ska man lura idag då? har tre stycken som jag vet, som jag har tänkt ut rikitgt länge, (hoppas det går igenom bara) Gick precis upp ur sängen, och ska snart börja fixa mig lite smått till skolan, sen ska jag köra och hämta Erika sedan till skolan. Idag ska jag övningsköra med körskola vid 5, sen blir det lång promenad med Erika eftersom vädret är helt underbart, sen sover min prins här ikväll.
Jag älskar dig Mattias



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback