born to be sleeping.

Vaknade nyss i min underbara säng, lite ensamt dock. Men det får man ta ibland. Nu ska jag snart börja klä på mig för att sedan åka och hämta Erika och seda åka till skolan!
Idag får jag ätnligen träffa min sessa Frida i skolan. har inte träffat henne på 18 timmar ungefär. Hårt men sant..:(
Sedan blir det att åka hem till Mattias efter skolan och plugga inför Natur B provet på tisdag (not fun) men det behövs :)
Nu ska jag rusa iväg hörs senare!
Vaknade nyss i min underbara säng, lite ensamt dock. Men det får man ta ibland. Nu ska jag snart börja klä på mig för att sedan åka och hämta Erika och seda åka till skolan!
Idag får jag ätnligen träffa min sessa Frida i skolan. har inte träffat henne på 18 timmar ungefär. Hårt men sant..:(
Sedan blir det att åka hem till Mattias efter skolan och plugga inför Natur B provet på tisdag (not fun) men det behövs :)
Nu ska jag rusa iväg hörs senare!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
J:

tack så mkt :D

men du, på din header. vart har du köpt brillsen?

2009-04-26 | 22:00:42
Bloggadress: http://johannaostman.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback