Fotostudio

Låååång dag kan man ju säga, men ändå helt okej!
Dagen började med lite tyska, matte, engelska lunch, idrott sedan Sp tid, efter denna långa dag beslutade jag, Frida och jenny ossför att stanna i skolan och leka med kameran, det blev en hel del rikitgt bra bilder! jag lägger kanske upp några senare ikväll!  nu sitter mamma ute och väntar på alla oss för att jag ska övningsköra, men vi måste få över bilderna först! förlåt så mycket mamma!
idag blir det att köra, sedan plugga och sen sooova, woooho!
Skriver mer sen!
Låååång dag kan man ju säga, men ändå helt okej!
Dagen började med lite tyska, matte, engelska lunch, idrott sedan Sp tid, efter denna långa dag beslutade jag, Frida och jenny ossför att stanna i skolan och leka med kameran, det blev en hel del rikitgt bra bilder! jag lägger kanske upp några senare ikväll!  nu sitter mamma ute och väntar på alla oss för att jag ska övningsköra, men vi måste få över bilderna först! förlåt så mycket mamma!
idag blir det att köra, sedan plugga och sen sooova, woooho!
Skriver mer sen!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback