frukost

Har äntligen kommit ner i köket för att äta oss en härlig frukost! ny bakade bullar med korv, ojojoj vilken höjdare!
sitter här med min prins som knaprar i sig 248575456 st knäckemackor med marmelad, ingen ovanlighet!
dagen ser ut så här för min del.
Städa undan frukosten, lägga oss ute i solen. Sedan blir det att övningsköra med pappsen, och sedan åka in till stan för att gå på bio med mina favoriter, Erika, Jackie, Josefine, Emelie och jag hoppas Tessan hänkar också!
Sedan blir det hem och sova för imorgon är det skola igen. äntligen! inga prov denna vecka, men vi har nösta tisdag så man måste plugga iallafall, men äsch. Sånt är livet!

Har äntligen kommit ner i köket för att äta oss en härlig frukost! ny bakade bullar med korv, ojojoj vilken höjdare!
sitter här med min prins som knaprar i sig 248575456 st knäckemackor med marmelad, ingen ovanlighet!
dagen ser ut så här för min del.
Städa undan frukosten, lägga oss ute i solen. Sedan blir det att övningsköra med pappsen, och sedan åka in till stan för att gå på bio med mina favoriter, Erika, Jackie, Josefine, Emelie och jag hoppas Tessan hänkar också!
Sedan blir det hem och sova för imorgon är det skola igen. äntligen! inga prov denna vecka, men vi har nösta tisdag så man måste plugga iallafall, men äsch. Sånt är livet!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback