Jag älskar dig

Måste bara skriva att denna dag ska aldrig upprepas, hoppas jag! En riktig skit dag. Efter tjaffs så har jag kvar min prins i mina bara mina händer och det är jag både över glad över och så stolt!
Du gör mig så glad Mattias! Nu har nu varit mer än ett halv år med dig, och första tjaffset idag. Aldrig igen, Lova mig det!
Jag älskar dig Mattias Axelsson

Måste bara skriva att denna dag ska aldrig upprepas, hoppas jag! En riktig skit dag. Efter tjaffs så har jag kvar min prins i mina bara mina händer och det är jag både över glad över och så stolt!
Du gör mig så glad Mattias! Nu har nu varit mer än ett halv år med dig, och första tjaffset idag. Aldrig igen, Lova mig det!
Jag älskar dig Mattias Axelsson

Follow on Bloglovin
Kommentarer
gina:

så sööta tsm :)<33

2009-04-22 | 18:23:44
Bloggadress: http://ginahs.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback