Lördag, 1 dag kvar

Lördag idag, och det innebär en dag kvar till min födelsedag :)
Idag är det underbart väder och det blev en lång promenad med Mattias och Erika, lite glass i hamnen sen kolla kläder, toppen dag!
Nu är vi hos Mattias, ska grilla sen hem till Erika och Philip och spela ltie spel och kolla film, sen blir det läggdags tidigt idag med min prins!
Lördag idag, och det innebär en dag kvar till min födelsedag :)
Idag är det underbart väder och det blev en lång promenad med Mattias och Erika, lite glass i hamnen sen kolla kläder, toppen dag!
Nu är vi hos Mattias, ska grilla sen hem till Erika och Philip och spela ltie spel och kolla film, sen blir det läggdags tidigt idag med min prins!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback