seventeen again

Nu är man fräsch och fin igen efter en skön och snabb dusch!
Har precis hoppat ner i mina kläder för att snart hoppa på cykeln och cykla till tåget där jag ska möta upp Sara och Jackie, (resten av tjejerna är redan istan)
Man har alltid lika kul med er tjejer, så ännu en dag kommer vi lyckas.
Kl 18:10 startar "seventeen again" (längtar) och sen är det bara att åka hem igen och sova! :)
bio time

Nu är man fräsch och fin igen efter en skön och snabb dusch!
Har precis hoppat ner i mina kläder för att snart hoppa på cykeln och cykla till tåget där jag ska möta upp Sara och Jackie, (resten av tjejerna är redan istan)
Man har alltid lika kul med er tjejer, så ännu en dag kommer vi lyckas.
Kl 18:10 startar "seventeen again" (längtar) och sen är det bara att åka hem igen och sova! :)
bio time

Follow on Bloglovin
Kommentarer
skåneflickan bella:):

Heeej gumman, najs att du har blogg! så man kan ha koll på dig liksom;)saknar dig!love

2009-04-19 | 18:56:48


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback