slut på denna dag

Jahapp, ännu en dag har runnit förbi. Denna dag blev rikitgt lyckad, är hur lycklig som helst. Men vad är 17 för ålder egentligen? jo åldern då man väntar på 18, 1 år kvar tills man är 18. Bara börja räkna ner!
Jag måste bara säga ännu ett stort tack för alla underbara presenter som jag gick idag, är jätte nöjd med alla och jag älskar er ALLA!. Jag fick bytt min telefon och det blev en t650i (rosa & guld)
sedan blev det lunch/middag på stekpannan på söder, mysigt mysigt. Karin kom och åt med oss också, riktigt kul att träffa dig. Har verkligen saknat dig.När maten var ner stoppad i magen fortsatte jag och Erika till Göta lejon och mamma, pappa, Carin och Magnus gick till biografen victoria. Vad skedde på göta lejon egentligen?
Jo idag var den nämnligen barnens tur att gå på teater inklusive jag och Erika. Det var high school musical teater.
skåderspelarna var på topp och musiken var riktigt bra med det kändes som att åldersgruppen på människorna var duktigt yngre än oss. Men men, vi fick biljeterna i julklapp och vi är jätte nöjda för det, ( tack så mycket )
När vi kom tillbaka till Nynäs stannade jag förbi hos matte en snabbis för att se hur han mådde, och det var inte på topp kan man ju säga, så hoppas han mår bättre imorgon. Nu ligger jag på hörnet av sängen och kollar när två personen myser, och jag har datorn och telefonerna, ( tack för det )
Snart börjar sanningens ögonblick, som iallfall jag ska kolla på, får se vad som händer efter.
tack för en toppen dag!
lite av dem fina presenterna jag fick idag
present från erika
present från mamma och pappa

present från mamma och pappa





























Jahapp, ännu en dag har runnit förbi. Denna dag blev rikitgt lyckad, är hur lycklig som helst. Men vad är 17 för ålder egentligen? jo åldern då man väntar på 18, 1 år kvar tills man är 18. Bara börja räkna ner!
Jag måste bara säga ännu ett stort tack för alla underbara presenter som jag gick idag, är jätte nöjd med alla och jag älskar er ALLA!. Jag fick bytt min telefon och det blev en t650i (rosa & guld)
sedan blev det lunch/middag på stekpannan på söder, mysigt mysigt. Karin kom och åt med oss också, riktigt kul att träffa dig. Har verkligen saknat dig.När maten var ner stoppad i magen fortsatte jag och Erika till Göta lejon och mamma, pappa, Carin och Magnus gick till biografen victoria. Vad skedde på göta lejon egentligen?
Jo idag var den nämnligen barnens tur att gå på teater inklusive jag och Erika. Det var high school musical teater.
skåderspelarna var på topp och musiken var riktigt bra med det kändes som att åldersgruppen på människorna var duktigt yngre än oss. Men men, vi fick biljeterna i julklapp och vi är jätte nöjda för det, ( tack så mycket )
När vi kom tillbaka till Nynäs stannade jag förbi hos matte en snabbis för att se hur han mådde, och det var inte på topp kan man ju säga, så hoppas han mår bättre imorgon. Nu ligger jag på hörnet av sängen och kollar när två personen myser, och jag har datorn och telefonerna, ( tack för det )
Snart börjar sanningens ögonblick, som iallfall jag ska kolla på, får se vad som händer efter.
tack för en toppen dag!
lite av dem fina presenterna jag fick idag
present från erika
present från mamma och pappa

present från mamma och pappa





























Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback